26. 7. 2007
Škoda Holding popírá zprávu, že pražským tramvajím praská konstrukce.
25. 7. 2007
PRO A PROTI TRAMVAJI Každý Pražan má své porsche – jezdí po tramvajových kolejích a mnoho cestujících se mu raději vyhýbá. Vadí jim hluk, dusno i stísněný prostor. Dopravní podnik nechá další soupravy částečně předělat, výrobci je však nevrátí.
19. 7. 2007
Kontrola navrhla Dopravnímu podniku zdražit jízdné a propustit devět set lidí.
18. 7. 2007
Téměř v každé tramvaji, na mnoha autobusových zastávkách i ve stanicích metra visí inzeráty Dopravního podniku, lákající do svých řad nové řidiče.
20. 6. 2007
Už dnes se tísní v přeplněných pražských tramvajích, autobusech a vozech metra přes tři miliony cestujících denně. Zvlášť v parných dnech je proto cesta do zaměstnání nebo do školy silný zážitek.
15. 6. 2007
Ještě donedávna mizely z ulic hlavního města hlavně litinové poklopy a měděné dráty.
14. 6. 2007
Z první ruky S vlivnými lidmi o jejich byznysu.
6. 6. 2007
Osm nových stanic, více než 14 kilometrů tunelů a zlepšení dopravní situace pro skoro 200 000 Pražanů - to je nově navržená trasa prodloužení metra ze stanice Dejvická, která byla vybrána ze škály prověřovaných variant po projednání s vedením města, se zainteresovanými městskými částmi a institucemi zajišťujícími obsluhu města hromadnou dopravou.
4. 6. 2007
Tramvaj pro Prahu vyhrála cenu.
1. 6. 2007
Centrum Prahy–Kladno. Cestující si budou vybírat, jestli s přestupem, nebo bez.